Prújem: pátek

pocit vítězství

** update 14:50 mám pocit vítěze. ve stupačce to chcalo tak, že nikdo nemohl ani pípnout.

řemeslníci

** update 11:19 tyvle, dneska sem si musel dát budíčka na 6:50, protože přišli řemeslníci na byt matky. pokecali sme, vyměnili si informace a pravá akce s bouráním zdi začne příští týden. řekl bych, že léto definitivně umřelo a já bych se rád aspoň v říjnu ještě dostal na chatu, minimálně bude potřeba uklidit popelník a zazimovat ji. příští rok jsem rozhodnut užít si svého letního bytu více a začít do něj jezdit už třeba od března, jestli nás čůráci zase nehoděj do nějakýho lockdownu.

Ve věku 81 let zemřel ‚největší britský koumák‘. Stál u vzniku kalkulačky a přispěl k rozšíření počítačů. asi si poplakalo hodně lidí, když odešel génius.

Takto vypadala svatá Ludmila: Vědecká rekonstrukce ukazuje tvář světice. Jako z vědeckýho hlediska je skvělý, co moderní výpočetní technologie zvládnou. Nicméně mi uniká smysl, proč se ve 21.století, ve kterým posíláme lidi na oběžnou dráhu, klanět a leštit lebku přes tisíc let starý mrtvoly. To mi prostě hlava nebere, proč zdobit kus kosti, vypodkládat ji polštářky a utajovat její přesuny.

pátek

** update 11:45 omg, mě ti komunisti tak serou a to už sem se byl vysrat. 32 let od Sametu stále žijí mezi námi, škodí ve Sněmovně a melou strašlivý hovna.

Filip: Diktatura EU a NATO je nesrovnatelná s tou sovětskou, Brežněv nás nechal normálně žít.

======

** update 10:29 dneska sem v práci sám, čekám až přijedou vyměnit vstupní rohože na čištění bot a pak se půjdu vysrat. Snad se do tý doby neposeru.

kapří mlíčí

** update 11:34 kapří mlíčí grilovaný na špejli má konzistenci sejra a chuť neslanou a nemastnou. zjištění včerejšího večera.

třetí dávka

** update 10:53 izrael začal svý židy očkovat třetí dávkou. je celkem asi jasný, že i u nás dojde na třetí dávku a fakt teď nevím, jestli to chci znovu podstoupit. Nateklá uzlina mě docela srala.

X11

** update 11:16 kancelářema mi proběhla realitní odhadkyně, která pro majitele baráku dělá odhad. Jo, chce celej činžák prodat a odstěhovat se někam na zkurvený maloměsto, kde má jeho mladej hotel. Já tomu rozumím, když máte hotel nebo činžák v Praze, tak jste všem ukradený, protože takovejch lidí je tu plná prdel, ale když máte činžák nebo hotel na maloměstě, hned jste vážený maloměšťák.

======

** update 10:34 od pondělka by měl jezdit po vinohradský třídě místo tramvaje 11 náhradní autobus x11. nicméně po pondělním marným čekání jsem ho viděl poprvý až včera odpoledne cestou domů. praha je docela zasekaná, tvoří se kolony a povrchový mhd mívá zpoždění. docela mě serou respirátory, kolikrát bych si ho rád servat z držky, ale nechci nějak prudit spolucestující. už tak se občas musím dívat na páchnoucí a kýchající spolucestující, jimž zpoza roušky leze ven nos jak péro z trenek. v práci sem kompletně sám a vůbec mi to nevadí, dělám stejně vícečiméně hovno.

Při bungee jumpingu zaslechla signál a skočila. Zapomněla, že není připoutaná. notyvole, to musela bejt ale právnička. :D

tečka na tečku

** update 18:34 aplikace tečka nebo celá vláda je na tečku. sice mám aplikaci tečka pár dnů, tak už stihla změnit barvy u mýho certifikátu několikrát z červený na zelenou a obráceně. dnes je pro změnu červený, protože v úterý mi uplynou dva týdny od druhý dávky. a už hrozej třetí, tyvle.
počasí je jako na houpačce, v noci byla pěkná bouřka s parádním světelným divadlem. jo to se mi to kochá, když můzu sedět v krytý terase. ale chudáci vodáci ve stanech, večer se prostě přivalil mrak a jako když otočí kyblíkem, taková průtrž to byla.

důxodci

** update 13:55 levý rameno po očkování mě sice už nebolí, ale mám takový divný podezření, že mi natekla levá krční uzlina. Pičo fakt nevim, co je větší sajrajt, jestli samotná zmutovaná čínská sračka nebo vakcina proti ní.

======

** update 09:59 ve středu u mě byl známej a myslím, že sem se díval na volnej pád psychiky. chlapec je v podstatě v rozkladu a zacyklenej v bizarních myšlenkových konstruktech. včera sem smrděl na homeoffice, protože v práci netekla voda, ruka mě bolela a rameno bylo nějaký ztvrdlý. vyřešil sem dost věcí, hlavně kolem bytu a matčina protejkajícího hajzlu, přišly kompostery a večerní návštěva. dneska ráno sem vyrazil do práce, zjistil, že venku chčije a všude sou důchodci. vlezu na poštu a všude důchodci, vlezu do lékarny a všude důchodci, vlezu do elektry pro baterku a důchodce, vlezu do trafiky pro benzin do zipáče a zase důchodci. nakonec sem si šel pro snídani a už sem čekal, že potkám zase důchodce. naštěstí se přiřítila důchodkyně až po mě. já chci dovolenou!

katastrofa

** update 10:34 moravu postihla solidní katastrofa. nicméně sem už z těch zpráv unavenej, takže si poznamenám jenom pár myšlenek.

-- celý český internet se stal expertem přes tornáda
-- fascinuje mě český fejsbůkář. američan, když slyší jen o tornádu, mizí do svého betonového bunkru nebo veřejnýho krytu. čech vyleze před barák nebo na střechu a natáčí, jakoby šlo o život, i mezi lítajícíma troskama
-- volala mi matka, že má v garsonce úplně prochcanou stěnu, kde vede odpadní stupačka a začíná hnít. tyvle pičo

vedro

** update 11:56 venku někdo ještě přidal pod kotel, čhmú mi posílá varování před horkem a kámoš se měl ptal, jestli nepojedu dnes do ledečka. ne kurva nepojedu, i když bych fakt rád jel. musím ještě počkat pár tejdnů.

======

** update 10:03 venku je zkurvený vedro, fakt zkurvený. vedro a ochranná sračka přes ksicht v mhd je solidní peklo. včera sem byl na večeři na vinici a k tomu sem potkal náhodou bráchu. v baráku sem ráno našel kousek ústřižku z doporučený obálky pro člověka, který v domě nežije. Furt nechápu, proč česká pošta ty zásilky prostě nevrátí zpět odesílateli. navíc mě skutečně nezajímá, že bejvalku nahání soud pro prahu 10. tak sem zvědavej, jestli se někdy přijdou ptát soudní úředníci, jestli o tý osobě něco nevím, tak já jim řeknu, že rozhodně ne.